Prøvedager FFO For 1.Klasse

Hei!

Nå nærmer det seg slutten på skoleåret, og over sommeren er 2016-kullet gamle nok til å delta på klubbens FFO

I den anledning inviterer vi nå til gratis prøveuker;
Teinå skole = Mandag 8. mai og onsdag 10. mai (Uke 19)
Tasta skole = Mandag 8. mai og onsdag 10. mai (Uke 19)
Vardenes skole = Mandag 22. mai og onsdag 24. mai (Uke 21)
Jenter, uavhengig av skoletilhørighet = Mandag 22. mai og onsdag 24. mai (Uke 21)

Vi henter ved Tasta og Vardenes skole, mens deltakere fra Teinå går bort selv. Send meg tidspunkt på når de slutter så henter vi i skolegården.
Ungene må ha med fotballsko, leggbeskyttere og treningsklær. Selv om vi håper det blir like fint vær som denne uken kan det bli regn og vått, da er det fint med et ekstra skift

Hva går FFOen ut på?
FFO (Fotball Fritids Ordning) er et tilbud til alle i Tasta bydel fra 2. til 6. trinn, som ønsker å kombinere fotballaktivitet med fritidsordning/barnepass. Vi har voksne instruktører som spiller på klubbens seniorlag, og de assisteres av flinke ungdommer som spiller på klubbens ungdomslag.

Vi har pdd rundt 40 deltakere, og en typisk FFO-dag ser slik ut:
12.30: Åpner.
12.30-14.30: Frilek/leksehjelp.
13.00-14:35: Matservering med frukt.
14.45-16:00: Organisert fotballaktivitet.
16.00: Slutt

FFO holder til i klubbhuset, men øktene og frileken foregår på banen og området rundt. Det er åpent hele året for påmelding, men kan være fullt i perioder.
Vi har FFO-tilbud mandager og onsdager, med utvidet tilbud i høstferien, vinterferien, siste uken(e) i juni og ukene i august frem til skolestart. Det er stengt i juleferien, påskeferien og hele juli.

Vi legger stort fokus på mestring og utvikling, samt grunnleggende basisteknikk, god fotballaktivitet og gode holdninger. Og så skal vi selvfølgelig ha det kanongøy hver dag!
FFOen deltar i 2 årlige turneringer i Randaberg Arena (høst og vår) der vi spiller mot andre FFOer.

FFO koster 140kr pr gang, faktureres i etterkant, og det er faste plasser i likhet med SFO. Det blir kun redusert faktura ved lengre skadeavbrekk eller lengre sykdom. Det er en måneds oppsigelsestid. Til høsten forandrer vi faktureringen der det i stedet blir et fast, månedlig beløp som faktureres i forkant av måneden.

Mer praktisk info finnes på hjemmesiden: https://www.vardeneset-bk.no/ffo/

Påmelding sendes til: ffo@vardeneset-bk.no (legg til eventuelle allergier knyttet til matservering).

Med vennlig hilsen,
Eirik Jakobsen